Sunday, March 6, 2016

მერვე დღე

                                                               
ვისაუბრეთ სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეებზე, სააზროვნო უნარებზე;
განვიხილეთ ბლუმის, გარდნერის, მარზონის თეორიები, ის, თუ  რამდენად აუცილებელია მოსწავლის სხვადასხვა საჭიროების გათვალისწინება;
გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების გრაფები;
გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მოსწრების  მოსწავლეებისათვის;
გეგმა შევავსეთ ბოლომდე, ავტვირთეთ ღრუბლებში, მივაბით ბლოგს. ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს;


No comments:

Post a Comment