ვისაუბრეთ სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეებზე, სააზროვნო უნარებზე;
განვიხილეთ ბლუმის, გარდნერის, მარზონის თეორიები, ის, თუ რამდენად აუცილებელია მოსწავლის სხვადასხვა საჭიროების გათვალისწინება;
გეგმაში შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების გრაფები;
გავწერეთ დავალებები სუსტი და მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებისათვის;
გეგმა შევავსეთ ბოლომდე, ავტვირთეთ ღრუბლებში, მივაბით ბლოგს. ბლოგების მისამართები გადავუგზავნეთ ტრენერს;
No comments:
Post a Comment